• Jag kan inte se min inbetalning på onlinebanken eller i appen

Jag kan inte se min inbetalning på onlinebanken eller i appen

Tänk på att det kan ta upp till tre bankdagar från det att pengarna lämnat ditt konto innan de landat hos oss. Kontrollera dina inbetalningsuppgifter noggrant för att vara säker på att du angett rätt bankgiro och OCR-nummer. Har du gjort detta måste du kontakta vår kundservice så vi kan hjälpa dig att hitta din inbetalning. 

Om du har betalt via en annan kanal än appen eller onlinebanken så syns detta i vår app och på onlinebanken på fakturan när vi tagit emot inbetalningen. Du kan när som helst markera fakturan som Hanterad, detta oavsett om vi mottagit din betalning eller inte. 

Du kan även enkelt kontrollera att din inbetalning har kommit in genom att gå in på ditt konto, antingen i appen eller på onlinebanken, och titta på transaktionerna. Där syns din inbetalning så fort den har kommit in till oss.

Var detta svaret på din fråga?