​Resurs Bank i juryn för Retail Awards 2016

För andra året i rad sponsrar Resurs Bank handelns stora pris Retail Awards och är jurymedlem i kategorin Årets Butikssäljare. En utmärkelse som 2015 delades ut till Raz Karim på Telenor. Inför 2016 års gala medverkar Resurs Bank i juryn för att lyfta fram människor i handel som gör det där extra för sina kunder.

Resurs Bank är exklusiv sponsor till Årets Butikssäljare i Retail Awards

Som en mångårig partner till svensk och nordisk detaljhandel har Resurs Bank valt att sponsra Sveriges viktigaste gala för detaljhandeln, Dagens Handels och Svensk Handels Retail Awards. Galan arrangeras för nionde året 2016 för att hitta, belöna och hylla personer som tänker nytt och höjer kvaliteten inom svensk handel.

- Butikssäljarna är handelns verkliga hjältar. De är skillnaden mellan en bra eller dålig upplevelse och de skapar verkliga resultat för människor och företag. Butikspersonalen ligger oss varmt om hjärtat och det är roligt att få bidra till att hitta och belöna föredömen. Personer som i sin tur kan bidra till att inspirera hela handeln, säger Christoffer Norrthon, Executive Account Manager på Resurs Bank samt jurymedlem i kategorin Årets Butikssäljare 2016.

Nomineringarna till Årets Butikssäljare är nu öppen och vinnaren ska visa på ett framgångsrikt säljresultat och ett kundbemötande som bidragit till företagets positiva utveckling. Priset har skapats för att främja enskilda insatser som ger resultat för företaget och för att lyfta fram goda föredömen för branschen.

Galan Retail Awards går av stapeln på Münchenbryggeriet i Stockholm den 16 maj 2016.

Mer information: Lotta Blond, presskontakt Resurs Bank, lotta.blond@resurs.se