• Inspelning av samtal till kundtjänst

Inspelning av samtal till kundtjänst

När du ringer till vår kundtjänst, kan samtalet komma att spelas in. Det här gör vi för att utbilda våra medarbetare, förbättra vårt talsvar och vårt arbetssätt så att vi alltid kan hjälpa dig på bästa sätt.

De inspelade samtalen lagras i max 3 månader.

Dina rättigheter

Personuppgiftsansvarig för behandling av dina uppgifter är Resurs Bank AB med organisationsnummer 516401-0208. Om du har några frågor eller funderingar kring användandet av dina personuppgifter är du välkommen att kontakta oss på kundservice@resurs.se.

Du kan när som helst begära att dina personuppgifter korrigeras eller raderas. Du kan även kostnadsfritt, en gång per år, erhålla uppgift om vilka personuppgifter som Resurs behandlar om dig.

Skriv till:

Resurs Bank AB
Box 22209
250 24 Helsingborg

Var detta svaret på din fråga?