• Hur lägger jag till eller byter mitt kopplade konto i appen?

Hur lägger jag till eller byter mitt kopplade konto i appen?

Så här hanterar du kopplat konto i Resurs app:

1. Logga in i Resurs app.

2. Du kommer direkt till startsidan.

3. Tryck på ”Mitt Resurs” längst ner till höger.

  • Gå till ”Medgivanden” för att:

  • Lägga till ett nytt konto
  • Ändra ett befintligt konto
  • Ta bort ett kopplat konto


Fördel med kopplat konto: Du kan enkelt betala dina fakturor direkt i appen eller onlinebanken.

Observera: Ett kopplat konto är inte samma sak som autogiro.
Du måste fortfarande godkänna din betalning varje månad.

Viktigt att veta:

1. Du måste stå som kontoinnehavare för att vi ska kunna koppla kontot.

2. Det kan ta upp till 5 bankdagar innan kontot är godkänt.

3. Du kan lägga in en betalning direkt, men den dras först när kontot har godkänts.

Var detta svaret på din fråga?