• Privat
  • Företag
  • Resurs Society
  • Resurs Insights
  • Kundservice
Resurs Bank
Spara
Låna
Betala

Logga in

Sök

Vad behöver du hjälp med?

  • Mina fakturor
  • Mitt Kort
  • Mitt Lån
  • Mitt Sparande
  • Mina sidor & Resurs Bank app
  • Övrigt
  • Start
  • De vanligaste frågorna
  • Mina sidor & Resurs Bank app

De vanligaste frågorna i "Mina sidor & Resurs Bank app"

  • Jag har betalt min faktura, men den står fortfarande som obetald i appen och på Mina sidor?
  • Hur betalar jag min faktura via Mina sidor?
  • Varför står det att min faktura har förfallit trots att jag har betalt?
  • Kan jag utnyttja betalningsfri månad?
  • Hur aktiverar jag mitt kort?
  • Hur fungerar räkningsbetalning på Mina sidor och i appen?
  • Var hittar jag mitt OCR-nummer?
  • Hur loggar jag in på Mina sidor?
  • Kan jag avaktivera mitt kort tillfälligt?
  • Hur byter jag mitt kopplade konto på Mina sidor?
Hämta fler

Appen

  • Jag har betalt min faktura, men den står fortfarande som obetald i appen och på Mina sidor?
  • Varför står det att min faktura har förfallit trots att jag har betalt?
  • Hur aktiverar jag mitt kort?
  • Hur fungerar räkningsbetalning på Mina sidor och i appen?
  • Måste jag koppla mitt konto på Mina sidor eller i appen?
Visa fler

E-legitimation

  • Vad är BankID?
  • Vad gör jag om jag får felmeddelande från min e-legitimation när jag ska logga in på Mina sidor?
  • Hur skaffar jag e-legitimation?
  • Kan jag testa om mitt BankID funkar?

Mina sidor

  • Jag har betalt min faktura, men den står fortfarande som obetald i appen och på Mina sidor?
  • Hur betalar jag min faktura via Mina sidor?
  • Varför står det att min faktura har förfallit trots att jag har betalt?
  • Hur aktiverar jag mitt kort?
  • Hur fungerar räkningsbetalning på Mina sidor och i appen?
Visa fler
Chatta med Louise

Skriv din fråga här så hjälper vår robot Louise dig med det du behöver.

Telefon

0771-11 22 33

Öppettider

Helgfria vardagar 08:00-18:00

Mitt Resurs

Våra tjänster för dig som är Resurs-kund. Allt samlat på ett och samma ställe. Logga in på Mina sidor eller ladda ner Resurs app.

iOS

Android

Blanketter och dokument

Här har vi samlat aktuella dokument, blanketter och villkor för att du enkelt ska kunna hitta det som gäller.

Till våra blanketter

Trygg kundkontakt

Trygg Kundkontakt är en märkning för etiska kundkontakter i syfte att vägleda konsumenter och kunder till företag som erbjuder seriös försäljning och kundservice via telefon och digitala kanaler. Märkningen delas ut av Kontakta.se, som företräder företag och organisationer som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och i digitala kanaler.

Om Resurs

Om oss

Bolagsinformation

Resurs i siffror

Banktillstånd

Försäkringsförmedling

Vårt engagemang

Integritet och säkerhet

Vår cookie policy

Jobba hos oss

Open Banking

Våra tjänster

Betallösningar

Factoring

Presentkort

Låna pengar

Spara pengar

Kreditkort

Spärra kort

Kontakta oss

Kundservice

Synpunkter och klagomål

Telefon: 0771-11 22 33

Ellos lån: 033-724 21 10

 

Postadress
Resurs Bank AB
Box 22209
SE-250 24 Helsingborg

Press och Media

Pressmeddelanden

Bildbank

Presskontakter

Prenumerera

 

 

Resurs colors
© 2022 Resurs Bank AB (publ) | Org.nr 516401-0208
v1.6.53